Cora Otter opnieuw voorgedragen als lijsttrekker

CU-Logo-Ede-RGB-SocialMediaPF.jpg
Door Fractie Ede op 20 september 2021 om 15:00

Cora Otter opnieuw voorgedragen als lijsttrekker

Cora Otter wordt door het bestuur van de ChristenUnie Ede voorgedragen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Met Cora kiest de ChristenUnie voor ervaring, verbinding en iemand vol idealen en aandacht voor een samenleving waarin iedereen meetelt. Lees verder voor meer informatie.

Simcha Looijen, voorzitter ChristenUnie Ede: ‘In de acht jaar van raadslidmaatschap heeft zij zich bewezen als een verbindende factor binnen en buiten de raad. Haar ervaring en enthousiasme zijn voor het bestuur reden om haar opnieuw voor te dragen als lijsttrekker. De ChristenUnie is niet de partij van de makkelijke antwoorden en slogans, maar ziet het als haar taak het goede te zoeken voor de stad en dat is met Cora in goede handen.

Cora ziet uit naar de verkiezingen: “De verkiezingen gaan over ons en onze manier van samenleven in Ede. Over wonen, de leefomgeving in de wijken van Ede en de dorpen er omheen, over hoe we omgaan met onze natuur, maar ook over de zorg die inwoners soms nodig hebben, over hoe onze kinderen veilig en gezond op kunnen groeien, onderwijs, een menswaardige oplossing voor daklozen, goed armoedebeleid, over hoe ouderen in onze gemeente waardig ouder kunnen worden, en ga zo maar door. Wij geloven als ChristenUnie Ede in een samenleving van hoop. En met die hoop in het vizier willen we keuzes maken. Keuzes waarmee we de aandacht vestigen op hoopvolle perspectieven voor Ede.”

Op de ledenvergadering van 13 oktober a.s. stemmen de leden over de voordracht van Cora, de rest van de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma.