Verkiezingsprogramma krijgt vorm na drie meedenkavonden

Expertmeeting m.b.t. input verkiezingsprogramma -1donderdag 29 juni 2017 14:51

Aan de hand van ons manifest voor Ede zijn er drie avonden geweest waar de verkiezingsprogrammacommisssie input heeft verzameld voor het verkiezingsprogramma. De derde avond, dinsdagavond 27 juni jl., stond in het teken van een samenleving gericht op een duurzame levensstijl. Een groep van zo’n 20 mensen met verschillende expertises had zich verzameld in een warme zaal in wijkcentrum het Kernhuis.

Het bleek dat een duurzame levensstijl leeft in Ede. Er werden als snel veel geeltjes gevuld met goede en concrete ideeën over de duurzame levenstijl nog verder te bevorderen in Ede. Van het stimuleren van natuureducatie tot maatregelen om huizen energiezuiniger te maken. Zorg werd geuit dat duurzaamheid niet iets moet zijn van een select gezelfschap, maar dat alle Edenaren daarvan moeten en kunnen profiteren. Een lijn die door ons van harte wordt ondersteund en een belangrijke rol zal spelen in het verkiezingsprogramma.

Verkiezingsprogrammacommissie
E. verkiezingsprogramma@ede.christenunie.nl