ChristenUnie Ede in gesprek met inwoners

CU-Logo-Ede-RGB-SocialMediaPF.jpg
Door Fractie Ede op 11 februari 2022 om 13:28

ChristenUnie Ede in gesprek met inwoners

ChristenUnie Ede gaat in gesprek met inwoners. Dat deden we de laatste tijd digitaal,  maar de komende tijd gaan we graag ook weer fysiek in gesprek. Natuurlijk wel op een veilige en verantwoorde manier.

ChristenUnie-lijsttrekker Cora Otter vertelt daarover: ‘Wij willen gesprekken voeren met de inwoners van Ede omdat wij het belangrijk vinden om te weten wat er speelt in de samenleving. Die gesprekken zijn van grote waarde omdat wij die gebruiken als we onze inwoners vertegenwoordigen bij bijeenkomsten in het raadhuis.’

Campagneleider Arie Barendrecht: ‘Wij willen echte aandacht, een-op-een gesprekken, over zaken die spelen in de levens van mensen. Om zo echt aandacht te hebben voor elkaar, voor de problemen die er spelen maar ook de verhalen van hoop die er op vele plekken in de Edese samenleving te vinden zijn.’

Dus heb jij als inwoner iets waarover jij in gesprek wilt met de ChristenUnie? Meld je dan aan via: arie.barendrecht@ede.nl

Labels: