Oproep CU Zomerstage: wij willen op bezoek in de agrarische sector

CU-Logo-Ede-RGB-SocialMediaPF.jpg
Door Fractie Ede op 12 juli 2022 om 19:30

Oproep CU Zomerstage: wij willen op bezoek in de agrarische sector

Inmiddels is iedereen er bekend mee: het stikstofprobleem. Wij zien het grote effect van de afgekondigde maatregelen en willen deze zomer graag met u in gesprek.

Boeren en andere mensen uit de agrarische sector vertellen verhalen over de impact die het op hen heeft. Voor provincies is er ruimte om de uitvoering vorm te geven. En de gemeente kan daarin helpen, we kennen ons gebied, en we kennen veel van onze inwoners van dichtbij. Wij willen de afstand tussen boer en overheid helpen te verkleinen.

De komende zomer willen wij daarom gebruiken om op bezoek te gaan. We willen graag luisteren. Luisteren naar hoe de plannen overkomen, luisteren naar wat in uw bedrijf al gebeurt en luisteren naar uw plannen. Maar u mag ons ook gewoon aan het werk zetten, omdat ervaren soms beter werkt dan horen.

Laat het ons weten als u openstaat voor een bezoek. U kunt dit doen door contact op te nemen met Bram via bram.van.der.beek@ede.nl
Hopelijk mogen we bij u/jou stage komen lopen deze zomer?

Labels: ,