Waardevol voor Ede

portretcora.png
Door Cora Otter op 28 november 2017 om 18:20

Waardevol voor Ede

Afgelopen maandag mocht ik het verkiezingsprogramma officieel presenteren tijdens een bijeenkomst van leden en kandidaten in inloopcentrum Meet-Inn. Het heeft als titel ‘Waardevol voor Ede’. Dat is een samenleving waar iedereen meetelt, waar toekomst is voor onze kinderen en waar we gericht zijn op een duurzame levensstijl.

Met ‘Waardevol voor Ede’ gaan we de komende maanden nog nadrukkelijker aandacht vragen voor wat in onze ogen waardevol voor Ede is. Aandacht voor de vrijwilligers, mantelzorgers, onderwijzers, ouderen, gezinnen, studenten, ondernemers en nog zoveel meer mensen die waardevol zijn voor onze samenleving. Voor hen wil ik me de komende jaren blijven inzetten. Ook het verkiezingsprogramma staan veel plannen die waardevol voor Ede zijn. Plannen om al die mensen en hun initiatieven te ondersteunen. Met elkaar hoop ik dat we een waardevolle samenleving kunnen vormen.

De ChristenUnie staat voor een samenleving:

• Waarin iedereen meetelt;
  • Met toekomst voor onze kinderen;
  • Gericht op een duurzame levensstijl.

Om dat te onderstrepen mocht ik het verkiezingsprogramma presenteren op zo'n bijzondere plek, namelijk bij Meet-Inn. Dit inloopcentrum is een warm toevluchtsoord waar mensen terecht kunnen voor een praatje, gezelligheid en een maaltijd. Daar telt iedereen mee, en zulke waardevolle plekken zie en steun ik van harte!

Klik hier om het hele verkiezingsprogramma lezen.

Labels: ,