Blogs per auteur

1. Ede FM playlist GR2018 Cora
    Door Cora Otter op 17 februari 2018

De keuzes van de ChristenUnie, toegelicht aan de hand van muziek

Vanmorgen was ik te gast bij EdeFM, in het programma 'De Platenlijsttrekker'. Aan de hand van de muziekkeuze van de ChristenUnie-fractie stil gestaan bij 'onze' thema's: zorg voor vluchtelingen, kwetsbare inwoners, klimaatverandering, rechtvaardigheid, lijden, imperfectie en hoop. Mooi om te kunnen delen wat ons drijft! Luister hier de uitzending terug en lees de motivatie van de verschillende nummers.

2. Gezin aan keukentafel met huiswerk
    Door Cora Otter op 30 januari 2018

Laat pleegkinderen langer in een pleeggezin wonen!

Kinderen moeten veilig en gezond op kunnen groeien, dat is een belangrijk speerpunt van de ChristenUnie. Het mooiste is als kinderen in hun eigen thuissituatie opgroeien, maar op het moment dat dat om wat voor reden dan ook niet kan, is pleegzorg wat de ChristenUnie betreft een goed alternatief. Er is dan toch sprake van een gezinssituatie, waarin een kind geborgenheid en zorg ontvangt, naast structuur en begrenzing.

3. Presentatie verkiezingsprogramma Ede topbanner
    Door Cora Otter op 28 november 2017

Waardevol voor Ede

Afgelopen maandag mocht ik het verkiezingsprogramma officieel presenteren tijdens een bijeenkomst van leden en kandidaten in inloopcentrum Meet-Inn. Het heeft als titel ‘Waardevol voor Ede’. Dat is een samenleving waar iedereen meetelt, waar toekomst is voor onze kinderen en waar we gericht zijn op een duurzame levensstijl.

Labels: ,