Blogs per label

1. Topbanner kandidatenlijst Ede 2018
    CU-Logo-Ede plusje-PosterVariant-in-cirkel-CMYK
    Door Fractie op 23 maart 2018

Inzet tijdens openbaar lijsttrekkersoverleg n.a.v. uitslag verkiezingen

Vanavond vond een openbaar lijsttrekkersoverleg plaats om met elkaar de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen van woensdag 21 maart te bespreken. Het zogenaamde 'duidingsdebat'. Lees hier wat lijsttrekker en fractievoorzitter Cora Otter heeft gezegd richting informateur dhr. P. Schalk (SGP) en de overige partijen.

Labels: ,

2. 20180310 Verkiezingsfestival 1
    CU-Logo-Ede plusje-PosterVariant-in-cirkel-CMYK
    Door Fractie op 22 maart 2018

ChristenUnie blij met 2e plek in Edese raad

De ChristenUnie heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen in Ede winst geboekt. De ChristenUnie is met zo’n 500 extra stemmen één van de winnaars geworden en behoudt haar zes zetels waarmee ze de tweede partij van Ede wordt. Lijsttrekker Cora Otter spreekt van een schitterend resultaat: “We hebben ons vier jaar lang voor de gemeente Ede ingezet onder de noemer ‘Samen-werken aan samen-leven’. Dit hebben we heel duidelijk gedaan op gebieden van het sociaal domein, duurzaamheid en Food. We luisteren naar mensen, zijn met hen in gesprek gegaan en bereiken daar dingen voor. Dit verkiezingsresultaat laat zien dat dat in Ede wordt herkend.”